Ako funguje Chytrý web makléra?

Ako funguje Chytrý web makléra?

Ako vám môže web pomôcť, aby sa z ľudí, ktorí by vás inak odmietli, stali klienti?

Či už voláte na studené kontakty alebo sa stretávate s potenciálnymi klientmi, vždy je to spojené s radom odmietnutí. Vracať sa k ľuďom, ktorí raz odmietli, je zložité, ale s automatickou komunikáciou zo Chytrého webu makléra sa vám podarí to, že nejaká časť týchto ľudí sa vám časom sama ozve.

Ľudia spravidla odmietajú realitných maklérov z toho dôvodu, že skrátka majú pocit, že ich nepotrebujú. Keď sa u nich ale po pár mesiacoch alebo niekedy aj po rokoch objaví potreba niečo riešiť, obracajú sa na subjekty, ktoré poznajú a ideálne k nim majú dôveru. Vy si môžete dôveru budovať vďaka automatickej e-mailovej komunikácii. E-mailová databáza je totiž zlatá baňa.

Každý svoj kontakt si pridajte do databázy Chytrého webu makléra a automat bude s vašimi kontaktmi komunikovať za vás. Nemusíte sa o nič starať.

Čím viac ľudí v databáze, tým vyššia pravdepodobnosť, že sa vám začnú pravidelne ozývať, keď budú niečo potrebovať. Určite dáte na začiatku dohromady aspoň 300 kontaktov, ktoré budete môcť importovať do databázy.

Mám pre vás jeden dobrý tip:

Vyskúšajte si sami na sebe, ako to vlastne funguje. V Optimaile si do databázy kontaktov pridajte sami seba. Zaraďte svoj e-mail do pripraveného odosielacieho automatu (Editácia kontaktov - vyberte automaty, do ktorých chcete e-mail zaradiť). Začnú vám chodiť z vášho vlastného webu tipy a ľahko tak poznáte, ako to vlastne funguje. Viac vo videonávode Optimailu.

To isté môžete urobiť aj so svojimi klientmi. Budete s nimi v pravidelnom kontakte. A pretože sa všetko deje automaticky, nebudete s tým mať žiadnu prácu navyše.

Čím viac návštevníkov bude prichádzať na vašu stránku a budú pravidelne vídavať na svojom monitore vašu tvár, tým viac klientov si bude pýtať alebo bude odporúčať práve vaše služby.

A čo teda potrebujete na to, aby bola pre vás vaša stránka užitočná?

  1. Kontakty! Pridávajte si do databázy každého človeka, s ktorým sa stretávate a upozornite ho, že mu raz za čas pošlete zaujímavú informáciu zo sveta realít.
  2. Propagujte svoj web. Návštevnosť stránok je veľmi užitočná aj pre zobrazenie na popredných miestach vo vyhľadávačoch. Začnite propagovať odkaz na svoje stránky na vizitkách, plachtách, na sociálnych sieťach. Používajte stránku pre nehnuteľnosť a tú propagujte na sociálnych sieťach - zaručí vám to obrovský nárast návštevnosti na stránkach.

Navyše!

E-book, ktorý je na stránkach pripravený, môžete využiť pri studenom telefonovaní. Klientovi iba ponúknite, že mu zašlete 7 najčastejších chýb pri predaji nehnuteľnosti. Ak bude súhlasiť, zašlite mu e-book na e-mail. Jeho kontakt máte ihneď v databáze a môžete s ním ďalej komunikovať. Automaticky.

Vyskúšajte si Chytrý web makléra na 30 dní zadarmo.

Zdieľajte článok

50% ho
tovo

30 dní aplikácie zadarmo

Na aký e-mail Vám môžeme poslať prístup do aplikácie?

(ak e-mail s prístupmi nedorazí do 5 minút, skontrolujte aj hromadné a spam)