Používame cookies na optimalizáciu našich webových stránok a našich služieb. Ďalšie informácie o cookies nájdete tu.

Nastavenie


Ako využiť YouTube na podnikanie?

Ako využiť YouTube na podnikanie?

Medzi sociálne siete patrí neodmysliteľne aj YouTube.com. Tu si môžete založiť vlastný účet, respektíve vlastný kanál. Pomocou videí potom pekne, názorne, vtipne a flexibilne ukázať ako vaše služby vyzerajú.

Vďaka YouTube kanálu nemusíte len ponúkať svoje služby, ale môžete tiež tvoriť mini upútavky na zaujímavosti v realitách, nové nehnuteľnosti vo vašej ponuke, vkladať videoprehliadky ...

Ešte lepšie je, prepojiť to s vašou webovou stránkou, kde môžete na svoj kanál odkazovať a nemusíte vkladať videá priamo na stránku, kde videa nemusia pôsobiť prehľadne.

Pod odkazom na svojom účte a kanály YouTube.com môžete mať tiež link na vašu webovú stránku.

Ako založiť vlastný YouTube kanál

Nie je to vôbec zložité, aj keď vás to nejakú chvíľku práce stáť bude. Začnite dôkladnou a premyslenou úvahou. Prvotné je určiť si zámer, za akým si YouTube kanál budete zriaďovať. Ako?

Proste si určte

  • Prečo si chcete Youtube účet a kanál založiť - Je to podobné ako každá iná sociálna sieť - Facebook, Instagram atď. Rovnako tak aj na YouTube by ste si mali odpovedať, prečo vlastne ako maklér chcete byť na internete vidieť. Prezentovať svoju prácu, priebeh predaja nehnuteľnosti, ako sa odlišujete od ostatných?
  • Výhoda YouTube oproti iným sociálnym sieťam je tá, že videá na ňom nie sú po čase zmazané, môžete ich označiť kľúčovými slovami, triediť do zoznamov, pridávať titulky, analyzovať počet prehratí a videá stále zostávajú vo vašom kanáli prehľadne viditeľná.
  • Čo bude cieľom tohto YouTube kanálu - prezentácia nehnuteľností, prezentácia realitnej kancelárie, nábor maklérov, videoreferencie, rozhovory s klientmi, všetko dohromady? Ak vaše videá nebudú mať čo povedať, sú nezmyselné. Vždy buďte originálny, svoji a nebojte sa realizovať vlastné nápady. Ak budete kopírovať konkurenciu nemá to význam.
  • Na koho svoj YouTube kanál zacielite - ak sa venujete napríklad viac prenájmom, potom vaše videá budú zamerané skôr na mladšiu generáciu a štýl prezentácie tomu tiež musí zodpovedať. Ale napríklad na seniorov sa tu moc cieliť nedá, pretože tí takmer na internete nie sú a ešte menej na sociálnych sieťach. Potom by vám ani tie najlepšie videá nepomohli.
  • Aké videá (obsahovo aj formou) na ňom chcete ukazovať - ​​na začiatku je potrebné zvoliť štýl, akým budete videá tvoriť a toho sa držať (budete vo videu vždy v červenom saku, zvolíte si na začiatok videa nejaké gesto, vlastnú hlášku na záver? ). Je podstatné vedieť, akým smerom by sa všetka snaha mala uberať. A nezabudnite - dôležitá je pravidelnosť. Len tak získate rýchlo početnú a širokú fanúšikovskú základňu.

 

Teraz už stačí ísť na https://www.youtube.com/. Ak máte účet na googli, teda e-mail od Gmail, môžete sa rovno prihlásiť, v opačnom prípade je potrebné účet vytvoriť. Dá sa to priamo na YouTube.

Nápovedu na vytvorenie nového kanála nájdete tu.

Zdroj: grfczech.cz

50% ho
tovo

10 dní aplikácie zadarmo

Na aký e-mail Vám môžeme poslať prístup do aplikácie?

(ak e-mail s prístupmi nedorazí do 5 minút, skontrolujte aj hromadné a spam)