Používame cookies na optimalizáciu našich webových stránok a našich služieb. Ďalšie informácie o cookies nájdete tu.

Nastavenie


Na čo je propagácia webu na Facebooku?

Na čo je propagácia webu na Facebooku?

V predchádzajúcich článkoch som vysvetľovala, prečo je dobré zvyšovať na svojom webe návštevnosť - jednoducho povedané - rýchlejšie si vás klienti nájdu na internete a tiež vďaka e-booku zbierate kontakty.

Dnes vysvetlím, ako propagovať a čo propagácia spôsobí.

Upozorňujem, že sa nedá propagovať z osobného profilu, ale je nutné mať založenú stránku na Facebooku. Je to veľmi jednoduché - v hornom paneli kliknete na Vytvoriť – Stránka, a potom postupujete podľa ponúkaných krokov.

Čo všetko môžete propagovať?

1. Propagácia webu ako takého

V mojom prípade propagujem odkaz na svoje stránky www.sarkakubistova.cz.

Najprv si skontrolujem v administrácii webu Obrázok na zdieľanie na sociálnych sieťach v Profil - SEO nastavenie. Ak nie ste s obrázkom spokojný/á a chcete ho doplniť o text a mať správny rozmer, môžete využiť zadarmo napríklad stránku www.canva.com. Tá ponúka priamo rozmer obrázku pre reklamu na Facebooku. Je však potrebné sa zadarmo zaregistrovať.

Obrázok nahrajte do administrácie - SEO nastavenie a POZOR, niekedy je nutné, aby si Facebook túto zmenu uvedomil. Odkaz na stránku, teda u mňa www.sarkakubistova.cz, dať do tzv. ladiaceho nástroja Facebooku https://developers.Facebook.com/tools/debug/og/object/.

Tu kliknete na Show ecisting scrape information a potom na Fetch new scrape information a uvidíte, ako sa váš odkaz bude na Facebooku zobrazovať. Niekedy je nutné na Fetch new kliknúť niekoľkokrát, než sa načíta správny obrázok. Radi vám s tým na podpore poradíme v prípade, že sa vám to nepodarí.

Potom už iba vezmete svoj odkaz a vložíte ho do políčka Napíšete príspevok..., počkáte, až sa načíta obrázok a kliknete na Zdieľať.

Pod príspevkom sa vám objaví tlačidlo Propagovať príspevok. Upravíte okruh užívateľov - odporúčam cieliť na lokalitu, na ktorú sa špecializujete, upravíte čas a sumu.

Na začiatok si môžete vyskúšať, čo urobí 200 Kč na 14 dní. Ja propagujem väčšinou za 500 Kč na 14 dní.

Čo taká propagácia spôsobí?

Reklama mi beží zatiaľ 4 dni. Investovala som 190 Kč. Oslovených bolo 2 500 ľudí, 36 si kliklo na odkaz.

Podľa Google analytics sa návštevnosť mojich stránok zvýšila z dvoch ľudí za deň na 25 ľudí za deň. Hlavne 2500 ľudí vie, že som realitná maklérka plus mám 3 nové kontakty v databáze. Za 4 dni.

 

2. Propagácia e-booku

Mojim cieľom je nielen dávať o sebe vedieť, ale hlavne zbierať kontakty. K tomu mi na stránkach slúži e-book. Propagujem teda webovú adresu: https://sarkakubistova.cz/e-book a na Facebook sa mi načíta obrázok, ktorý mám pri e-booku. Ak chcete obrázok upraviť, tak opäť canva.com má pripravené šablóny na prebal knihy. Ten nahrajte v Nastavenie - E-book - Obrázok e-booku.

Výsledok? Reklama mi beží dva dni. Výdavok 50 Kč a v databáze 29 nových kontaktov.

 

3. Propagácia stránky pre nehnuteľnosť

Stránku nepropagujem s cieľom nehnuteľnosť predať, ale chcem tým ukázať, ako pracujem a zároveň opäť zvýšiť návštevnosť svojich stránok. Nesmerujem ľudí na inzertné servery, ale k sebe na moje stránky.

Propagujem teda odkaz https://sarkakubistova.cz/rodinny-dum-kolin a na Facebook sa mi načíta úvodná fotografia nehnuteľnosti. Príspevok som propagovala za 500 Kč na 14 dní.

Výsledok? 4 600 oslovených ľudí, 135 kliknutí na odkaz. Podľa Google analytics zvýšenie návštevnosti stránok na 100 ľudí denne. A nábor novej nehnuteľnosti vďaka tomu, že sa klientovi páčila moja prezentácia na Facebooku.

 

50% ho
tovo

10 dní aplikácie zadarmo

Na aký e-mail Vám môžeme poslať prístup do aplikácie?

(ak e-mail s prístupmi nedorazí do 5 minút, skontrolujte aj hromadné a spam)