Využívajte svoj web naplno?

Využívajte svoj web naplno?

Chytrý web makléra nie je iba web. Je to tiež nástroj na zbieranie a pravidelné kontaktovanie ľudí z vašej databázy kontaktov.

  1. Kontaktujete svoje kontakty?

Pri prechádzaní niektorých webov zistíte, že je v databáze len málo kontaktov. Vyskúšajte dať dokopy 200 až 1 000 e-mailov. Nemusíte poznať meno a priezvisko, stačí len e-mail, s ktorým ste boli niekedy v kontakte. Nahrajte ich do Optimailu, odošlite Overovací e-mail (kvôli GDPR) a zaraďte si e-mail do prednastaveného automatu. Na všetko je užívateľská príručka alebo videonávod. Možno to znie teraz zložito, ale zaberie vám to pár minút a ušetrí množstvo práce v budúcnosti.

Zároveň máte v administrácii svojho webu možnosť odosielania článkov týmto kontaktom. Stačí zaškrtnúť jedno políčko a automat odošle každé 4 týždne nový článok do vašej databázy.

Moja skúsenosť - Poslala som jeden e-mail do svojej databázy kde je asi 1 000 kontaktov. Hneď na druhý deň mi volal pán, u ktorého som mala kedysi plachtu na plote (a poslala som mu iba jeden e-mail z prednastaveného automatu), že predáva byt, že sa mu páčia moje články a chce, aby som mu byt predávala. Dohodli sme sa na spolupráci, byt som predala za krátky čas, a to iba vďaka jednému e-mailu.

Pripomínajte sa svojim kontaktom alebo to urobí niekto iný za vás.

 

2.  WEB a sociálne siete

Určite je vám jasné, že na váš web príde iba málo ľudí len tak, že si vás vygooglili. Musíte ich na svoje stránky naviesť. Na to slúži mnoho možností.

  • Facebook - tu môžete zdieľať aj propagovať svoje stránky, zároveň môžete zdieľať a propagovať nové články na vašom webe. Vedia o vás nielen vaši priatelia, ale tiež okruh 30-tisíc užívateľov vo vašom okolí? Od toho je tu práve propagácia - dajte do nej 300, 500 až 1 000 Kč mesačne a buďte viditeľní. Využite to, že každý mesiac "píšete" nové články a dajte o tom vedieť nielen svojim priateľom. Novinkou bude, že môžete propagovať aj stránku pre nehnuteľnosť. Prečo privádzať návštevnosť na reality, keď ju môžete mať na svojom webe vďaka stránke, ktorú vytvoríte priamo pre práve ponúkanú nehnuteľnosť. Nárast návštevnosti stránok pri propagácii stránky pre nehnuteľnosť je stonásobný. Využite to!
  • Instagram - nahrajte krátke video - zase napríklad o téme nového článku a pozvite ľudí na svoje stránky. Nezabudnite pridať hešteg #reality #bývanie #nehnuteľnosti atď. Pozor! O Instagram sa musíte starať takmer denne. Ak sa do toho pustíte, pridávajte príspevky o svojej práci a trochu aj o svojom súkromí pravidelne. Používajte Instagram Stories, robte živé vysielanie, označujte miesta a osoby. IG je hlavne o fotkách a videu, nepridávajte veľa textu.
  • Facebook a Instagram sú prepojené siete - nemusíte sa starať o oboje. Stačí len na Instagrame zaškrtnúť, že chcete príspevok zdieľať aj na Facebooku.
  • YouTube kanál - ak nakrúcate videoprehliadky, iste máte svoj YouTube kanál. Pridávajte do popisu aj odkaz na svoje stránky, zároveň môžete vkladať aj ďalšie krátke videá, ktoré dávate na Instagram či Facebook.

Moja skúsenosť - Na Facebooku propagujem každý mesiac buď novú inzerovanú nehnuteľnosť, článok alebo odkaz na svoje stránky - s cieľom byť videný. U žiadneho iného makléra vo svojom okolí to nevidím. Stojí ma to 1 000 Kč mesačne, ale prináša mi to množstvo odporúčaní a dopytov. Posledné 4 nehnuteľnosti, ktoré som predala, boli z odporúčaní niekoho z priateľov alebo fanúšikov mojej stránky na Facebooku.

 

3. Odkaz na stránky pridávajte všade

Svoj odkaz - svoju doménu - svoje meno dávajte všade, kam vás napadne :). Majte ho na vizitkách, plachtách, nálepkách na aute, v profile na Facebooku, v podpise v e-maile, v tlačenej inzercii, vo videoprehliadkach...

Tým, že privediete na svoje stránky viac ľudí, získate viac kontaktov, ktoré si stiahnu váš e-book a keď ich budete pravidelne kontaktovať, budú vás mať na pamäti, budú vás považovať za odborníka a ak niekto v ich okolí bude potrebovať makléra, spomenú si na vás. Využite svoje kontakty. Buďte videný. Kto sa nedá nájsť na internete, akoby ani nebol.

Zdieľajte článok

50% ho
tovo

30 dní aplikácie zadarmo

Na aký e-mail Vám môžeme poslať prístup do aplikácie?

(ak e-mail s prístupmi nedorazí do 5 minút, skontrolujte aj hromadné a spam)